literatuurlijst
Candaele, A. (2019, April 3). Tieners. Duurzame initiatieven op schoolniveau. Pesten ban je niet met losse acties alleen. De Bond, 23–24.
Christiaens, E. (2019, April 3). Nieuw computerspel “Silver” leert jongeren om rooskleuriger te denken. Hoe een game goed kan zijn voor de gezondheid. De Morgen, p. 11.
Daenen, W. (2019, April 4). “Nood aan visie en gedurfd leiderschap.” De Morgen, pp. 18–19.
De Preter, J. (2019, March 20). Feminisering. Waarom zorg en onderwijs meer dan ooit vrouwenbastions zijn. “Plots zagen wij hier nauwelijks nog mannen.” Knack, 12(49).
Denaeghel, J. (2018, September 21). Pesten en de gevolgen later. “De eerste mannen in mijn leven hadden geen respect voor mij. Maar ik had dat niet door omdat ik het gewend was om zo te worden behandeld.” Humo,4072(38), 8–13.
Gordts, P. (2019, March 20). Eerste grote onderwijsstaking in 18 jaar. De Morgen, p. 4.
Moens, B. (2019, May 11). Ongelijkheid. Winnen we de strijd tegen ongelijkheid? Teach for Belgium. De Tijd. Bijlage, pp. 28–30.
Mulders, S. (2019, March 13). Ontwikkelingspsychologie. De groeispurt van de hersenen. Waarom pubers opstandiger én creatiever zijn. Knack, 11(49).
VDH, B. (2019, March 30). Jongeman steekt ex neer die naaktfoto’s van hem verspreidde. Het Laatste Nieuws, pp. 41–41.
Maak jouw eigen website met JouwWeb