literatuurlijst
Baselmans, M. (2019 september). Vraagkaartjes. JSW, 8(103), 36–37.
College Oostende. (2019, 19 juni). Schoolreglement. Geraadpleegd op 27 december 2019, van https://college.petrusenpaulus.be/schoolreglement/
De Meyer, I. (2019, 3 december). Nieuwe PISA-resultaten moeten Vlaanderen wakker schudden. Geraadpleegd op 27 december 2019, van https://www.ugent.be/nl/actueel/pisa-studie-onderwijs-vlaanderen-niveau-vergelijking-ugent-2019.htm
De Passer. (z.d.). De Passer Brugge - Buitengewoon Secundair onderwijs voor kinderen met ASS. Geraadpleegd op 27 december 2019, van http://de-passer.be
De Tol. (z.d.). Leerstoornissen o.a. dyslexie :: Kinderen :: Tol.be. Geraadpleegd op 26 december 2019, van http://www.tol.be/nl/kinderen/pp/leerstoornissen-o-a-dyslexie
de Vries, R. (2019, 1 augustus). Wat is dyslexie? Geraadpleegd op 26 december 2019, van https://www.klasse.be/8459/louis-heeft-dyslexie/
de Wilde, B. (2019, 1 juli). Ambitieuze leraren leggen de meet. Geraadpleegd op 26 december 2019, van https://www.klasse.be/178972/ambitieuze-leraren-leggen-de-meet/
Directies Brugse scholengroepen Sint-Donaas en Sint-Maarten. (2019 juli). Zorgen van Brugse directies secundair onderwijs. Ook het secundair onderwijs snakt naar adem. Onderwijskrant, 190, 51.
Dyscalculie - kenmerken van dyscalculie. (z.d.). Geraadpleegd op 26 december 2019, van http://www.dyscalculie.org/kenmerken-van-dyscalculie.html
Feys, R., & Brasseur, S. (2019 januari). Recente kritieken op nefaste gevolgen van M-decreet. Onderwijskrant, 1(104), 38–40.
Goossens, S. (2019, 22 februari). Digitaal toetsen: hoe begin je eraan? Geraadpleegd op 26 december 2019, van https://www.klasse.be/175518/digitaal-toetsen-hoe-waarom/
Katholiek Onderwijs Vlaanderen. Begeleiding. Limburg. (z.d.). Tips voor een dyslexievriendelijke toets | Pedagogische begeleiding. Geraadpleegd op 26 december 2019, van https://begeleiding-limburg.katholiekonderwijs.vlaanderen/nieuws/tips-voor-een-dyslexievriendelijke-toets
Meel, K., Schyvinck, E., & Vanwynsberghe, G. (2019). Onderwijskunde: secundair onderwijs 3. Brugge, België: Vives.
Prodia. (2017). REKENEN. Hulpmiddelen en bijlagen. Lijst STICORDI-maatregelen. (Lijst STICORDI-maatregelen). Geraadpleegd van http://users.telenet.be/leerstoornissen/REKENEN_Hulpmiddelen_en_bijlagen_Lijst_STICORDI-maatregelen.pdf
Sint-Lodewijkscollege Brugge (Red.). (2016). Universal Design for Learning op onze school. Brugge, België: Sint-Lodewijkscollege.
Sint-Lodewijkscollege Brugge (Red.). (2019). Aangepast UDL-document. Brugge, België: Sint-Lodewijkscollege.
SJSP Blankenberge. (2019). + Project. Infobrochure (35). Geraadpleegd van http://sjsp.be/wp-content/uploads/infobrochure-SJSP-A5-2019.pdf
Smits, J., & Aarnoutse, C. (2019 januari). Hoogbegaafden ruimte geven. Hoe ga je om met slimme leerlingen? JSW, 1(104), 32–35.
Tijms, J., & Aravena, S. (2019 juli). Feiten en fabels rondom dyslexieonderzoek. LBRT. Tijdschrift voor Remedial Teaching, 4(27), 19–20.
Vaneechoutte, A., & Cretten, P. (2019, 5 augustus). Zoek het probleem achter het etiket. Geraadpleegd op 27 december 2019, van https://www.klasse.be/1246/zoek-het-probleem-achter-het-etiket/
Maak jouw eigen website met JouwWeb